Składanie zamówienia
Zakupów w naszym sklepie internetowym mogą dokonać klienci którzy:
a) posiadają zarejestrowane Konto klienta
b) nie posiadają zarejestrowanego konta klienta
Do etapu potwierdzenia zamówienia proces dokonywania zakupów wygląda identycznie dla obu przypadków.
Po wybraniu interesującego nas produktu wraz z przypisanymi do niego atrybutami, klikamy na przycisk dodaj do koszyka.
Na następnej stronie w Koszyku będziemy mogli kontynuować lub zakończyć zakupy. Jeżeli chcemy kontynuować zakupy należy kliknąć przycisk wróć do sklepu. Jeżeli chcemy zakończyć zakupy, na tym etapie możemy podać ilość sztuk jaką chcemy zamówić, sposób płatności i wysyłki, komentarz do zamówienia. Gdy wszystko mamy potwierdzone, logujemy się na nasze konto klienta lub podajemy wymagane dane do procesu zakupu i przechodzimy dalej przyciskiem przejdź do potwierdzenia.
Na stronie potwierdzenie zamówienia weryfikujemy poprawność naszego zamówienia, wybranego towaru, sposobu wysłlki i zapłaty oraz nasze dane. Jeżeli wszystko się zgadza potwierdzamy informację o zapoznaniu się z prawem do odstąpienia od umowy oraz regulaminem i klikamy przycisk Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Zamów.
Na następnej stronie Podsumowanie zamówienia znajdziemy informację o numerze naszego zamówienia, kwoty jaką mamy zapłacić oraz informację na temat płatności w zależności jaką opcję wybraliśmy przy składaniu zamówienia. Na tej stronie możemy także pobrać nasze zamówienie lub je wydrukować.
Potwierdzenie zamówienia dostaniemy także na skrzynkę mailową.
Jeżeli dokonaliśmy zakupów nie posiadając zarejestrowanego konta klienta zamówienie należy potwierdzić w ciągu 24 godzin od momentu jego złożenia. Zamówienie można potwierdzić klikając na link w mailu potwierdzającym dokonanie złożenia zamówienia.
W przypadku braku potwierdzenia zamówienia, będzie ono anulowane.