Status zamówienia

Po złożeniu zamówienia, jego status automatycznie jest określony jako oczekuje.
Sprzedawca po weryfikacji Państwa zamówienia, zmieni status zamówienia na: 
a) w trakcie realizacji do 2 dni roboczych - w tym czasie Państwa zamówienie zostanie spakowane i wysłane do Państwa (w przypadku wpłaty na konto, po zaksięgowaniu środków na naszym koncie)
b) w trakcie realizacji do 12 dni roboczych - Państwa zamówienie zostanie zrealizowane maksymalnie do 12 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. 
Po wysłaniu zamówionego towaru, status zamówienia zmieni się na zrealizowane. 
O każdej zmianie statusu będą Państwo informowani e-mailem, który zostanie automatycznie wygenerowany przez system sklepu. 
Dodatkowo po zmianie statusu zamówienia na zrealizowane, w treści wiadomości znajdą Państwo informację z numerem przesyłki oraz adresem gdzie możemy śledzić nadaną do Państwa paczkę z zamówieniem. 
W przypadku dokonania zamówienia bez użycia konta klienta zamówienie należy potwierdzić w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Nie potwierdzone zamówienia będą usuwane ze sklepu, ich status wtedy zostaje określony jako anulowane. 
Aktualny status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie klienta, w zakładce zamówienia.